Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кажете нещо за Татрите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Кажете нещо за Татрите

    В момента отбора на Лопрайс(TATRA) е на 3-то място в Дакар,след КАМАЗ,дано имат успех и да стигнат и до победа.А иначе фирмата е на ръба на фалита,което е жалко и дано се намери инвеститор,който да спаси марката с нетрадиционното й производство...

    Коментар


    • #17
      От: Кажете нещо за Татрите

      Първоначално публикуван от gonzo74 Преглед на мнение
      Колега, 5 гоини съм карал Татра815 в мина "Чукурово" ,страхотен камион и много,много проходим.А за съединителят наистина много слаабо място. Много добри майстори на Татри има в клоновете на УСМ .
      Здравей колега то в тази мина не само амбряжа даваше фира ами и на торсионите не им беше много хубаво много поздрави от екипажа на камаз 33.
      Луд не се мори,само се поти...и охлажда с бира 0884480846

      Коментар


      • #18
        От: Кажете нещо за Татрите

        Последните им модели са с евро 5 мотори и доста екстри но пък цената е до колкото знам около 70-80000 евро ако не се лъжа.
        0887284106-Митко
        http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
        http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

        Коментар


        • #19
          От: Кажете нещо за Татрите

          Тая концепция с независимо окачване на колелата,колко от производителите(голямата седморка в Европа) могат да я предложат?!Имат и съвсем нови разработки,включително на автоматизирани скоростни кутии.Предлагат и опция за вграждане на различни двигатели.
          Ако някога това предприятие фалира,то няма да е защото техниката, която предлага е лоша.По скоро става въпрос за маркетинг.Лошите финансови резултати,значат по-скоро, че качествата на тези машини са недооценени.Не вярвам друг сериен камион, да може да се справя толкова добре на трудни терени,при такъв конфорт на водача(от което зависи и средната скорост и производителността).
          Да,надеждността на целите мостове при другите марки е изпитана във времето,но същото се отнася и за независимото окачване на Татра.Просто голяма част от потенциалните клиенти се плашат от наглед усложнената и специфична конструкция на тези камиони.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #20
            От: Кажете нещо за Татрите

            http://www.youtube.com/watch?v=OJ0Gj...eature=related
            http://www.youtube.com/watch?v=jkVEJXwmozI&NR=1
            http://www.youtube.com/watch?v=585kY82vOCA&NR=1
            http://www.youtube.com/watch?v=E-Y4FzIRfAg&NR=1
            http://www.youtube.com/watch?v=6ootyMVIkDQ&NR=1
            http://partners.tatra.cz/exter_pr/vp...d=912&jazyk=CZ
            http://ohnik.rajce.idnes.cz/Open_Day_-_Foto_Jirka_Kot/
            0887284106-Митко
            http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
            http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

            Коментар


            • #21
              От: Кажете нещо за Татрите

              Спомням си само хубави неща.
              През далечната 1977г. в казармата/ строителни войски/ бяха екзотична рядкост.
              В нашето поделение имаше доста - самосвали, бетоносмесители, варджийки, бетон помпи.
              Всичките бяха вече бракувани поне веднъж, някои многократно, заради изтичане на ресурса, но всички вървяха.
              Само една вървеше кофти след основен ремонт в СтанкЕто/Дупница/ , но скоро се разбра -бяха забравили да сложат едно бутало !
              Тревога в поделението имаше само като затъне някъде по обектите Татра/разбирай много рядко!/.
              За изваждането И винаги пращаха същата марка, тъй като се считаше, че друг камион така и така няма да може да се справи.
              6х6 по това време бяха Урал и Краз/влекач/, но не и с приложението на Татрите.
              На този фон последните предлагаха направо ненадминати, на европейско ниво качества, като автономно отопление - печка/това за кабина само за трима/,
              супер лека хидравлика на волана, превключване в движение на бързи/бавни с едно преместване на палец на скоростния лост и натискане на съединителя/серво/,шофьоска седалка с амортисьор и регулация по височина ,тристранно разтоварване/за самосвалите/ ,километраж за тахошайби, невероятен комфорт на возене, надеждност -рядко прегряваха, въпреки въздушното охлаждане и редовното претоварване с по няколко тона.
              Ден, без да правиш гума, обаче ... нямаше.
              Life is too short to drive dull cars!

              Fight global warming !
              ... turn on your A/С !

              Коментар


              • #22
                От: Кажете нещо за Татрите

                То тогава с Видиките си беше нормално.Аз докато карах с тях гумаджийте ми бяха първи приятели.Един ден ако не правя гума на другия са 2-3бр.После с безкамерните гуми забравих къде има гумаджийница.И стигнах до извода няма вътрашна гума няма проблем.Отделно дето и качеството е съвсем друго.
                0887284106-Митко
                http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                Коментар


                • #23
                  От: Кажете нещо за Татрите

                  Първоначално публикуван от dino412 Преглед на мнение
                  То тогава с Видиките си беше нормално.Аз докато карах с тях гумаджийте ми бяха първи приятели.Един ден ако не правя гума на другия са 2-3бр.После с безкамерните гуми забравих къде има гумаджийница.И стигнах до извода няма вътрашна гума няма проблем.Отделно дето и качеството е съвсем друго.
                  В казармата ми някъде към УВО-то ... ми бяха зачислили една 418 - нЕмаше такъв туч!!!Гуми няма, двигателя - трябва да ринеш 3 пръста масло за да стигнеш до капака на клапаните / тя не бе карана от 5 години и супер занемарена/ Само скатавах в нея и спях когато мога. Това като спам.
                  А иначе едно инересно видео - поздрав за манияците на ТАТРА - http://www.youtube.com/watch?v=s06ApOWgdas
                  п.п Това с гумите ми е до болка познато..
                  Последно редактирано от Селски пич; 29-01-11, 12:14.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Кажете нещо за Татрите

                    Незнам друга машина дали се би справила с тази кал
                    http://www.youtube.com/watch?v=0GGrH...eature=related

                    Коментар


                    • #25
                      От: Кажете нещо за Татрите

                      Първоначално публикуван от Пламен Ковачев (zaiko1234) Преглед на мнение
                      Здравей колега то в тази мина не само амбряжа даваше фира ами и на торсионите не им беше много хубаво много поздрави от екипажа на камаз 33.
                      Ей много ги настъпвахте тия нови камази, пздрави и от мен , мойта Татра беше със син кош....абе много готино беше тогава!!!
                      "Ако спечеля, печели цял народ,
                      Ако загубя, губя само мене си." Васил Левски

                      Коментар


                      • #26
                        От: Кажете нещо за Татрите

                        Първоначално публикуван от К.КОЛЕВ Преглед на мнение
                        Незнам друга машина дали се би справила с тази кал
                        http://www.youtube.com/watch?v=0GGrH...eature=related
                        Да, сериозна кал наистина, но не би трябвало да е проблем за машини от типа пневмоходи, блатоходи или пък Витяз.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Кажете нещо за Татрите

                          Проходимоста на някой машини май се ограничава само от силата на нервната система на водача им.
                          http://www.youtube.com/watch?v=u6xWKwo4oOo&NR=1
                          0887284106-Митко
                          http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                          http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                          Коментар


                          • #28
                            От: Кажете нещо за Татрите

                            Колеги имах щастието да карам татра т815 миналата година. Няма на пазара друг камион който да е толкова опростен и надежден. Проходимостта му е невероятна. За късмет имах приятната наслада да сменя съединителя. За човек който не е свалял съединител на камион е супер елементарно. Татрата се караше в поле и извозвахме кал. Няма такова животно. Маслото на бутилката на коша отработено двигателно. Двигателя буташе 2 л на ден. но няма отказ. Имаше и закъсвания но рядко. Докараха и 4 ивекота 4 мостови нови. С тях вървеше един булдозер да ги дърпа. След като събориха съединителите се отказаха. Баща ми кара такава но по път. Стигала е 160 градуса и затегна на платното. Изчака я да изстине запали и досега си кара. Минимална работна температура на двг е 120 градуса. скоростите влизат на обороти без съединител. Това е възможно най дуракоустойчивата машина наредена до урал и краз. Определено бих заложил на новата татра със старото торсионно окачване и въздушно охлаждане. Когато започне да прегрява е нужно само 1 предавка по ниско и веднага започва да се охлажда. Случвало се е на баща ми да счупе ресьор просто го извади и продължи да кара. Ненормално парно( нафтова печка). Повредите по детайлите по скоро са от немарливост.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00618.jpg
Прегледи:1
Размер:124.9 КБ
ID:5345548

                            Коментар


                            • #29
                              От: Кажете нещо за Татрите

                              Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
                              Ден, без да правиш гума, обаче ... нямаше.
                              Причината за пукане на гуми по строежите е друга . Има много ръзхвърляни по прахоляка и калта парчета арматурно желязо обикновенно първия заден мост го повдига и го забива в гумите на втория . След това дъски с пирони да искаш .
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X