Tatra
Форум на българските шофьори
Вторник, 19 Март, 2024, 08:41:29 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Tatra  (Прочетена 17682 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« -: Понеделник, 22 Август, 2011, 18:48:01 »
ОтговорОтговор

Мисля ,че сме забравили да вметнем този невероятен камион  създаден за най-тежките условия на експлатация.

източник "Камиони.bg"

Нова ера за Tatra с гамата Phoenix
16.08.2011

 

В началото на август беше обявено, че е подписан договор за сътрудничество между чешкия производител TATRA и DAF, като DAF придобива 19% от чешката фирма. Седмица по-късно вече беше разбулена и новата гама на производителя от Копривнице, носеща името TATRA Phoenix. Името ни навежда на идеята за възраждането на TATRA както фениксът възкръсва от пепелта.

 

За първи път името Tatra се появява на превозно средство, създадено в чешкия град Копривнице, през 1919 година. Сега през 2011 година благодарение на кооперирането с холандския производител DAF и PACCAR Group Tatra прави сериозна стъпка към глобализация на продуктите и услугите си и сериозно повишаване на конкурентността си на традиционния за нея пазар на тежкотоварни офроуд камиони.
Новата гама Tatra Phoenix e оборудвана с 6-цилиндровите агрегати PACCAR MX с варианти на мощности от 360 до 510 к.с., а последващата SCR обработка на отработените газове позволява съвместимост с екологичните норми Евро-5.
Уникалното шаси на Tatra с централна тръбна рама е модернизирано с нови допълнителни понижаващи редуктори и пневматично окачване на всички мостове. Новите модели са комплектовани с кабини DAF CF 85 (къса или с легло за спане), а трансмисията е ZF - 16-степенна ръчна Ecosplit или 16-степенна aвтоматична AS-Tronic. И двете трансмисии могат да се доставят в комбинация с интегриран ретардер (интардер).
Гамата Tatra Phoenix продължава традицията за задвижване на всички колела с възможност за изключване или включване на предното предаване във всеки момент по време на управление на превозното средство. Камионите се предлагат в стандартни конфигурации 4x4, 6x6, 8x8 и сега вече и 8x6. Tatra Phoenix може да се използва без проблеми във възможно най-трудните терени (което е характерно и за предшествениците й), но сега е и по-добре адаптирана към операции на смесени терени.
Като доказателство за якостта и надеждността на новото си превозно средство производителите от Чехия изтъкват 36-месечната (или 300 000 км) гаранция на силовия тракт.
http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1393

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=yndkz0Yzfyg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=yndkz0Yzfyg</a>
Мисля да оставя видяното без коментар....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 22 Август, 2011, 18:56:33 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 22 Август, 2011, 18:48:01 »

 Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #1 -: Понеделник, 22 Август, 2011, 19:27:43 »
ОтговорОтговор

Е старите каренца отпадат ли бре баце,гледам шава целото джелезо барабар с онез зъбатите търкала обикновенно мислим ако турнеш каренце преди тех нема сми да бишкат и те,ма у готварското не съм ги учил и у моменто си спамим .
Ма да боднем въпросче,каренце нема ми след кат шава целото джелезо(полуоската) как му запират водите (маслото) да не изтечат ,мислим голему дупка се заформя и номера с едно семерингче отпада,тъй че я нали съм си бос та ако мое ме светнете как го запират кравето масло?
Па спамим баце,ма инак темето ,че увехне без да цъфне ти си му бацнал едно no coment и си ударник ма не стаа така. Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица ей шегувам се понякога ма с тъпи и глуповати шеги сори ако съм сгазил луко.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 22 Август, 2011, 19:27:43 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #2 -: Понеделник, 22 Август, 2011, 19:40:13 »
ОтговорОтговор

Да ти кажа  малко променено ми се вижда  и сигурно са ги решили тези проблеми ма не знам как....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #3 -: Понеделник, 22 Август, 2011, 19:50:50 »
ОтговорОтговор

Да ти кажа  малко променено ми се вижда  и сигурно са ги решили тези проблеми ма не знам как....
Де де ти па имаш поглед аз и таквоз си немам,ма да си дъдриме .Я видим некаквиз маншоне ма колко и маншонести да са се ми се чини,че при такваз голема пробойна,рано или късно ,че текне ,тъй че се ми се струва има и нещо друго.Иначе пък кат са махнали един брой каренца шанса за скъсване на каренце силно намалява поради факта,че липсват половината.Ма друго си се чудим щом нема каренце,значи тоз вариант треа да е по-добър.А и друго си се чудим тез зъбатите не трее ли ги потпре и некое лагерче ей така колко да не е без ич примерно,щом шават номера с лагера ми става загадка,ма ....... тва ако ти се лафи,ако не отбраздвай ме.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 22 Август, 2011, 20:10:13 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=CRAqzv-bHS0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=CRAqzv-bHS0</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=gv8bAYZBxPE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=gv8bAYZBxPE</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #5 -: Понеделник, 22 Август, 2011, 20:13:03 »
ОтговорОтговор

Хи хи ми не съм меркал Татра баце ,но мерси разясни ми се туй онуй.
Я кът мъцам,че съм си технически инвалид нема кой да ми поверва.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #6 -: Понеделник, 22 Август, 2011, 20:17:55 »
ОтговорОтговор

Аз също  не съм  карал татра но на бет.възел имаше и  само съм гледал и ожалвал татраджиите  -много е тежка за ремонт татрата, но за сметка на това нямаше обект,  който да и се опре. Разхода  на гориво -да не ти казвам .... стгаше до 95/100км. сигурно затова са сключили (продали ) с DAF  сделката.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #7 -: Вторник, 23 Август, 2011, 08:09:09 »
ОтговорОтговор

TATRA PHOENIX 4x4


Радиус на завой  завой 16.5 m * + - 1 m
Собствено тегло 8350 кг **
Междуосие 3700 / 4090 / 4500 mm

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* TATRA4x4_pruhledny.png (48.89 KB, 700x329 - видяно 1702 пъти.)
« Последна редакция: Вторник, 23 Август, 2011, 08:42:49 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #8 -: Вторник, 23 Август, 2011, 08:13:05 »
ОтговорОтговор

TATRA PHOENIX 6x6

Радиус на  завой 18.5 m * + - 1 m
Собствено тегло 9800 кг **
База 3 440 / 3 900 / 4 500 + 1 320 (1 450 ***) mm

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* TATRA6x6_pruhledny.png (55.16 KB, 700x329 - видяно 1678 пъти.)
« Последна редакция: Вторник, 23 Август, 2011, 08:39:12 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #9 -: Вторник, 23 Август, 2011, 08:15:45 »
ОтговорОтговор

TATRA PHOENIX 8x8 (8x6)

Рдиус на  завой 21.5 m * + - 1 m
Собствено тегло ** 11 500 (11 200) кг
Междуосие 2 150 + 2 300 / 2 950 + 1 320 (1 450 ***) mm

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* TATRA8x8_pruhledny.png (62.54 KB, 700x329 - видяно 1644 пъти.)
« Последна редакция: Вторник, 23 Август, 2011, 08:36:42 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #10 -: Вторник, 23 Август, 2011, 08:19:15 »
ОтговорОтговор

Motor

 Шестцилиндровият PACCAR MX версии MX265/300/340/375, обем 12,9 литра, турбокомпресор с междинен охладител на въздуха. С обработка на изгорелите газове SCR (селективна каталитична редукция) позволява да се съобразят с пределните стойности на емисиите на Euro 4 и Euro 5
мощност 1 кВт (к.с.)  2 (Nm)                емисии
MX265    265   (360)      1775                  EU3-EU5
MX300    300   (408)      2000                  EU3-EU5
MX340    340   (462)      2300                    EU3-EU5
MX375    375   (510)       2500                  EU5

Двигател MX375 може да се използва само в комбинация с намаляващи реукдори в колелата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* graf_pruhledne.png (141.95 KB, 700x700 - видяно 1706 пъти.)
« Последна редакция: Вторник, 23 Август, 2011, 08:48:42 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2322/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
1%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #11 -: Вторник, 23 Август, 2011, 09:01:27 »
ОтговорОтговор

Последно предупреждение за няколко поредни публикации. Заради снимките, които си приложил, в момента нямам възможност да направя корекции! Следващият път ще бъда принуден да трия!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1776/-3243
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #12 -: Сряда, 04 Април, 2012, 20:11:17 »
ОтговорОтговор

Един концерт от V12  Намигване
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=E_aHqmVgS5c" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=E_aHqmVgS5c</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #13 -: Понеделник, 30 Април, 2012, 11:03:35 »
ОтговорОтговор

Историята на  TATRA.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=wY7cDHJe_1M" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=wY7cDHJe_1M</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=PIunQISVPh8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=PIunQISVPh8</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #14 -: Събота, 24 Ноември, 2012, 09:42:32 »
ОтговорОтговор

Малии тия за това получават пари... аз съм съгласен и така за удоволствие.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=vgou6vLDOdY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vgou6vLDOdY</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!